מחסנים להשכרה מחירים

מחסנים להשכרה מחירים

תוכן עניינים

אחד מהשירותים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות הוא ללא ספק מחסנים להשכרה במרכז ובכל הארץ. חברות לוגיסטיקה וחברות הפצה מתחרות בשנתיים האחרונות על קרקעות ומבנים, ניגשות למכרזים במחירים שעד לפני שנתיים-שלוש היו נראים דמיוניים. התוצאה של הזכיות במחירים גבוהים במכרזים, עלולה להתבטא בעליה תלולה של מחירי השכירויות למחסנים. אני משתמש בכוונה במילה "עלולה", שכן השוכרים מצידם, אינם ממהרים לשלם יותר נכון לעכשיו.

חשיבות זהות המשכיר

מחסן לוגיסטי להשכרה הוא בסופו של יום קוביה גדולה עם תקרה גבוהה ורצפה ישרה וחזקה. כמובן שיש רזולוציות רבות נוספות, כמו: יכולת פריקה וטעינה, האם יש משווי גובה? מה גודל החצר התפעולית, האם גובה התקרה הוא 14 מטר הוא 16.6 מטר וכן הלאה, אבל באופן יחסי וכל עוד לא מדובר במחסן אוטומטי, העניין לא מאד מורכב.

יחד עם זאת, יש חשיבות גדולה לעבודה מול חברה חזקה עם מוניטין ועם גב כלכלי חזק. מחסן לוגיסטי להשכרה צריך להיות בנוי כמו שצריך, עם רצפה ישרה וחזקה שלא תתעקם אחרי מספר שנים, עם תקרה בגובה המקסימלי, עם כמה שפחות עמודים ויש מרכיבים נוספים כמובן. עלויות הבניה של מחסנים משתנות בהתאם לצרכים ולמפרט הטכני. כמובן שלא כול שוכר צריך תקרה גבוהה מאד, ויש שוכרים שזה אפילו מפריע להם.

חשוב לעבוד עם חברה מקצועית אשר תדע לספק לכם לא רק מחסן להשכרה אלא גם אחריות מקיפה שתבטיח כי השהות שלכם בנכס תהיה אכן משתלמת ונעימה. כאשר בוחרים חברה, ישנם מכלול של שיקולים אותם צריך לקחת בחשבון בכדי להבטיח שהעסקה תהיה נכונה.

השוואת מחירים

אחד האלמנטים שהכי משפיעים על תהליך קבלת ההחלטות לגבי השכרה של מחסן הוא כמובן נושא המחיר. בדיוק כמו כל ענף אחר, גם במקרה של מחסנים להשכרה מחירים צריך לקחת בחשבון כי השוואת מחירים היא חלק בלתי נפרד מהתהליך. בחרו בחברה שיכולה לספק לכם כלקוחות הצעת מחיר אטרקטיבית שלוקחת בחשבון הן את זמן ההשכרה והן את גודל המחסן, מתוך מטרה לעמוד במסגרת התקציב שלכם. על כן, הקדישו זמן לטובת חקר שוק מקיף וכן בחרו בחברה שמצליחה לספק לכם הצעת מחיר ההולמת את המחיר הממוצע בשוק.

מחירי השכירויות של מחסנים עומדים היום על אזור ה – 35 – 38 בהר טוב ובית שמש, 37-40 בקריית גת במחסנים עם גובה תקרה של 14 מטר, 42-48 במודיעין וניתן לומר ש 50 ₪ למ"ר בשוהם. בכפר סבא המחירים דומים יותר לשוהם, אך במחירים אלו השוכרים לא ממהרים לסגור עסקאות.

מחסנים להשכרה בפתח תקווה נהנים גם הם ממחירי שכירויות הנעים סביב ה – 42-45 ₪ למ"ר, אך ההיצע פחות איכותי ממודיעין לדוגמא, היות ומדובר במחסנים ישנים עם תקרות נמוכות והחצרות התפעוליות קטנות. באופן כללי, ככל שמדובר באזורי תעשיה וותיקים יותר, כך ההיצע דל יותר ופחות איכותי.

מיקום

המיקום של המחסן קריטי. מיקום המחסן ליד הספקים והלקוחות שלכם, וכמו כן בסמוך לצירי תנועה ראשיים, יקדם את העסק שלכם. כביש 6, כביש מס' 1 וכביש 4, כמו גם כבישי רוחב, הם צירי התנועה שתהיו מעוניינים לשבת בקרבתם. ככל שהפקקים נעשים ארוכים וממושכים יותר, כך גוברת החשיבות בישיבה בסמוך לכבישים המרכזיים.

צרו קשר

מאמרים שיעניינו אותך