מחסנים להשכרה בדרום

מחסנים להשכרה בדרום

תוכן עניינים

המערכים הלוגיסטיים של חנויות וחברות רבות עוברים מהפכים מעניינים בשנים האחרונות ועל אחת כמה וכמה בזמן משבר הקורונה. אם היו מנהלי חברות, בעלי חנויות איקומרס או תעשיינים שחשבו שלגידול בצרכנות האונליין בפרט וצרכנות בכלל יש קו אדום שאותו לא יחצו, באה תקופת הקורונה והאיצה את כל הסקפטיים לחפש מרלוגים חדשים ושטחי אחסון עצומים בעלי יכולות ניהול מתקדמות כדי לעמוד בביקוש, לנהל טוב יותר את תנועת הסחורות וחומרי הגלם לפי גלי הביקוש ולמצוא מחסנים להשכרה בדרום או באזור הפעילות שלהם על מנת לייעל את עלויות האחסון. זאת הסיבה שאזורים רבים שבהם חשבו להקים אזורי מסחר ומשרדים מחשבים נתיב מחדש לעבר מציאת מחסנים ומרכזים לוגיסטיים שיענו טוב יותר על הצרכים המשתנים.

ההטבות של אזורי פיתוח נרחבים

אזורים רבים בארץ נחשבים לאזורים אידיאליים להקמת מרכזים לוגיסטיים משום שהם גם נמצאים באזורי פיתוח שבהם יש עידוד השקעות לתעשיינים ולמספקי תעסוקה (ארנונה זולה והטבות מס) וגם משום שהעלויות של שטחים אלה זולים בהרבה מאזורי מרכז הארץ. שם גם אפשר לאחסן חומרי גלם לתעשייה וגם מוצרים ליצוא מבלי לגלם את הוצאות האחסון היקרות במרכז הארץ ולייקר אותם לצרכן. דרום הארץ הוא אידיאלי מהבחינה הזאת. יש בו גם אזורים פתוחים ונרחבים שמתאימים להקמת מחסנים ללא הגבלה וגם נגישות מעולה לנמלי הים אשדוד ואילת וכן לכביש 6. אלה נמלים חשובים לכל מי שמייצא ומייבא ולכן ברור למה חשוב למקם לידם את המחסנים.

לוגיסטיקה היא חלק מהשיווק

לוגיסטיקה טובה היא חלק מהשיווק המצליח של כל עסק, ובהתאם אפשר להגביר את המכירות ולהיערך להן נכון. כשיש לכם מחסנים להשכרה בדרום עם מחשוב לוגיסטי ומידוף חכם אתם יכולים לשלוט בכל תנועה של מוצר ותכולה ולדעת בדיוק מה וכמה יש לכם. אתם שולטים היטב בלוחות הזמנים של השינוע אל המחסן וממנו ויכולים להבטיח ללקוחות שלכם את השירות המהיר והטוב ביותר גם ממקומות רחוקים. הרי רוב התעשיינים ובעלי החנויות יודעים שחלק גדול מבעיית המכירות והעמידה בזמנים כמובטח ללקוחות הוא ההתמצאות בתוך המחסנים ואיסוף (ליקוט) המוצרים.

מחסנים מתוחכמים מוכרים יותר

כשיש לכם מחסנים מודרניים שבנויים וערוכים לכך אתם לא צריכים לבזבז זמן והנסיעה למרכז הארץ או לנמלים ולמרכזי השילוח והפיזור של הסחורה הופכתלמרכיב הזניח ביותר בשירות הלקוחות שלכם. מחסנים להשכרה בדרום מוצעים לכם על ידי חברות שמתמחות בנדל"ן עסקי ויודעות לבנות ולהתאים מחסנים ומרלו"גים לצרכים שלכם כדי לצמצם למינימום את העיכובים ואת חוסר התיאום בין האתר ומרכז ההזמנות, לבין מי שנמצא בשטח ואוסף את ההזמנה ומכין אותה לצאת לדרך. אם יש משהו שלמדנו מחנויות כמו אמזון ודומות לה זה שאין יותר סיבה לוותר על לקוחות רק בגלל המיקום שלכם בישראל או במקום אחר. יש היום מספיק פתרונות אחסון לוגיסטיים שמאפשרים לכם להגיע לכל לקוח בזמן ולשביעות רצונו המלאה.

בשנים הבאות ירוכזו בדרום הארץ מרכזים לוגיסטיים רבים, וניתן יהיה לבחור ביניהם. חלק מאותם מרכזים לוגיסטיים יהיו במושבים וקיבוצים, שם מקודמות בימים אלו תוכניות להקמת מתחמי לוגיסטיקה. הנגישות של המושבים והקיבוצים לכביש 6 ולכביש 4 הופכת אותם לאטרקטיביים מאד. מחירי השכירויות במחסנים בדרום הארץ יהיו סביב 35-42 ₪ למ"ר, כאשר בחלק מהם ניתן יהיה למצוא תקרות בגובה של 14 מטר.

מעוף יועצי נדל"ן נוסדה בשנת 2001 ומתמחה בנדל"ן עסקי עכל כל גווניו, ובפרט לוגיסטיקה ותעשיה, משרדים, נכסים מניבים וקרקעות.

בשנים האחרונות נכנסה מעוף לתחום המרלו"גים ומקדמת עסקאות שכירות ורכישה עבור חברות המעוניינות בשימוש עצמי במחסנים, או לחילופין עבור יזמים המעוניינים להקים מתחמים לוגיסטיים במיקומים שונים.

נשמח לעמוד לשירותכם.

אליאב: 054-5333528

אסף 054-5333523

משרד: 072-3308826

צרו קשר

מאמרים שיעניינו אותך